Exercicis
Hola!
Magradaria saber exercicis per poder guanyar molta musculatura rapid als gemelos, a les cames, a la panxa osea abdomen i als braços que es puguin fer a casa.
També com puc fer perque hem quedin unes cames primees i estilitzades.
Graxies
Laura Medrano

Bon dia!!
El primer que has de saber és que guanyar musculatura "ràpid" no és possible ja que el cos humà no es pot modelar com si fos de plastilina o de fang...
L'única forma és que practiquis exercici físic amb força freqüència i sobretot que siguis constant. A la teva consulta ens demanes per moltes parts del cos, per tant t'aconsellem que busquis un esport que sigui el més complert possible per així treballar totes aquestes parts. Els esports que impliquen moure cames + braços són els millors, com per exemple el bàsquet o la natació. Si no pots apuntar-te a cap esport per problemes o dificultats econòmiques, el millor és que surtis al carrer a còrrer o fer bici i que ho combinis amb exercicis d'abdominals o "sentadilles" a casa. De totes formes sempre aconsellem que es practiquin esports en equip i a l'aire lliure ja que està comprovat que les persones compleixen més.
Has de pensar en quins esports t'agraden i fer-te un horari per començar-los a practicar. És important que l'esport que triis t'agradi ja que així estaràs més motivat per fer-lo i no ho deixaràs al cap de 3 setmanes... Per aconseguir canvis has de tenir molta paciència i ser constant.
Un consell! No et capfiquis amb tenir un cos molt musculat (com el típic cos masculí que veiem a alguns anuncis i programes de la TV), ja que només aconseguiràs frustrar-te i que la teva autoestima acabi baixant.
P.D. A la web d'Adolescents.cat algunes vegades els redactors han publicat notícies amb exercicis concrets i senzills per practicar a casa, fes-hi un cop d'ull per agafar idees.
Un petó!
Laura Medrano