pits separatsss
Tinc 17 anys i tinc els pits molt separats, fins i tot no hi ha "canalillo". A més son petits però no estan caiguts. Hi ha alguna manera per que es posin al seu lloc??? De constitució sóc alta (166 cm) i peso 61kg.
Per cert, és veritat que creixen fins els 18 anys? Gràcies
Laura Medrano

Bon dia!!
Sentim dir-te que no hi ha cap manera de posar els pits a lloc, a no ser que facis una operació de cirurgia.
El nostre consell és que aprofitis un dia que vagis al gimnàs i que observis a les dones que hi ha al vestuari. Veuràs que cada persona té els pits d'un tamany, forma i en una posició diferent. Que tu els tinguis petits i separats no és dolent! Simplement tenen aquesta forma. Hi ha altres persones que en tindran més i això farà que els tinguin caiguts i segurament també els hi provoca complexes... No hem d'agafar manies amb el nostre cos, i sobretot amb aquelles parts que no depenen de nosaltres i que no podem fer res per canviar.
Sobre si és veritat o no que creixen fins als 18, podríem dir que si però que depèn de cada persona. Hi ha noies que es desenvolupen més aviat i en pocs anys i altres que ho van fent poc a poc al llarg de tota l'adolescència. Però si, podríem dir que fins aproximadament els 18 anys les noies us aneu desenvolupant.
Una abraçada i fora complexes!!
Laura Medrano