Estic enamorat? (tema futur molt llunya) *2*
Hola!
Soc un noi de 17 anys i estic encantat amb la relació que tinc, em tracta com ningú ho ha fet, es un amor de nena.
ella em parla i bastantes vegades de que l'hi encanta somiar en un futur molt llunya, en plan que em veu de marit, de pare dels seus fills... però solament portem quasi 4 mesos... a mi no m'importa realment que em parli d'aixo, al contrari! estem molt ilusionats i m'agrada moltissim que pensi aixo de mi! perque en el fons... m'agradaria moltissim ser el que ella somia, que es fes realitat... (no l'hi he dit casi mai el que penso d'aquest tema) però.... tinc molta por de que ELLA vagi massa rapid en aquest tema i que es cansi aviat de tot aixo... sempre l'hi he dit que m'agrada anar mes apoc a poc amb aquest temes de futur... i en el fons em fa moltissim mal que em digui que mai s'acabara aixo, que será per sempre... perque he viscut aquests moments amb una altre noia (ex-novia) i realment... ho he passat molt malament. aquestes "promeses" m'agraden pero em fan molt de mal...
¿Realment, es bo o dolent parlar d'aquestes coses a aquestes escases altures de la relacio? necessito urgentment el teu consell!!!!
no se si he enviat una altre consulta (la mateixa o semblant) així que si hi ha dos consultes d'aquestes, ho sento! :')
Gracies!
Elena Crespi

Hola Acm1pt!
Gràcies per compartir amb nosaltres aquesta consulta!
Doncs el que ens demanes ens ha agradat molt de llegir perquè són coses que, sovint, les persones quan estan enamorades no es pregunten.
És normal que si s'està enamorat es pensi que la relació durarà tota la vida. I això és bo. Però s'ha de ser conscient de que la realitat pot girar-se en qualsevol moment i que les coses canviïn. Per això és important estar amb qui realment vulguem estar i intentar ser feliços.
Possiblement per les experiències prèvies que tens tu, saps que és difícil que hi hagi una relació que duri "tota la vida" i per això tens més consciència de la realitat que la teva parella.
Ens demanes si és bo que en parlis amb ella de tot això. És boníssim. Digues-li el que sents per ella i que les promeses que us feu l'un a l'altre són fruit dels sentiments i les emocions que teniu a dia d'avui. I és bo que avui ella senti que vol estar amb tu tota la vida i que tu vulguis estar amb ella tota la vida però sent conscients de la realitat. Això us ajudarà a cuidar més la relació. Precisament perquè sabem que res és per sempre, si volem que duri... ho hem de cuidar!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com