No se com fer-ho
Hola... Nececito ajuda urgent!!!!
M'agrada un noi 4 anys mes gran que jo desde Carnestoltes (carnaval) i es com un germà per mi , jo ja el coneixia a ell fa molt de temps , perquè a l'hora del pati erem a la mateixa zona, pero ell no tenia idea de que jo existia o aixó creia jo , aquella tarda de Carnaval em va obrir per Snapchat y em va preguntar o era a la discoteca que van montar els de bachillerat...En aquell moment em podien els nervis perque semblaba tonta al llegir aquesta pregunta, pero encara mes perque sentia papallones a la panxa , al llegir el seu nom a la pantalla. Desde aquest dia cada vegada que el veig no puc evitar somriure. Vull dir-li tot el que sento pero tinc por, perque fa poc ho a deixat amb la seva nuvia y esta fet pols , el vaig estar ajudant en tot el que vaig poguer , pero em va acabar afectant a mi tambè.
Porto desde Semana santa , amargada perque ell esta malament y jo no puc evitar estar-ho tambe, les meves amigues em diuen que l'oblidi perque no puc estar aixi per un 'niñato' com diuen elles...
El noi del que et parlo i jo soliem parlar totes les tardes pero fa uns quatre o cinc dies esta llunyà amb mi y no ho entenc... Que puc fer perque torni a agafar la confiança que em tenia i el carinyo de germans que tenim l'un per l'altre??? Y mitjor encara... Com li dic que m'agrada???
Elena Crespi

Hola Albuuu13!
Primer de tot, gràcies per la confiança!
En segon lloc, no t'alarmis... només porta uns dies més distants i no saps ben bé si és per tu o per d'altres coses. Hipodria haver molts motius que el facin estar distant.
Dius que sou com germans, que teniu confiança... doncs aprofita aquesta confiança per a poder parlar amb ell. Digues-li que el notes distant i si tu el podries ajudar d'alguna manera. I ell et dirà el que necessita. I pot ser que et digui que necessita que estiguis al seu costat o que necessita passar per aquest moment sol i ho hauràs de respectar.
Per acabar, una pregunta: tu creus que tens possibilitats de que li agradis a ell? o ho sents impossible? De vegades el nostre sisè sentit, si l'escoltem bé, ens dóna pistes de si val la pena seguir lluitant o no. Perquè si sents que no tens possibilitats, llavors si que seria bo que te n'allunyessis ja que sinó, només et faràs més i més mal.
En canvi si sents que potser tens alguna possibilitat, podries començar a dir-li que per ell sents quelcom més que un amic o un germà... mica en mica... i esperar la seva reacció... i llavors hauràs d'estar preparada per si et diu que si o si et diu que no...
Sort!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com