No se que fer amb aquest cabell!
Hola!
Sóc de Vic i tinc 16 anys.
Tinc un problema sobre el meu cabell. La veritat és que no sabia on posar-ho o sigui que he decidit posar-lo aqui per veure si em podrais donar algun que altre consell:
El meu cabell és el més arrissat que et podries trobar en aquest món, está molt arrissat i de veritat que no se que fer. Si que aquests últims 3 anys se m'ha anat relaxant una mica però no hi ha manera d'arreclar caos.
M'agradaria trobar una manera de pentinar-los mes original; vull dir, canviar una mica d'aires tampoc estaria tan malament ... Els únics pentinat que em puc fer són: fer-me un monyo, anar amb els cabells deixats o fer-me un cua, però sempre tinc el problema de que o vaig com un lleo o em deixo cabellets que no es poden recollir...
ALLISAR-MELS?????? Ni de broma!!! Això ja es un altre tema. Encara que he de confessar que m'agraden més però després es em danyarien més.
Encara que també tinc una mica de culpa perquè no és que m'ho cuidi molt ja que si m'ho hagués de rentar cada dia em passaria 2 hores a la dutxa...
Després si plou és un altre drama peruque corro el risc de petir el "frizz", es quan s'em fica com una esponja (literalment)
Podriau ajudar-me a a trobar algun remei per a aquests cabells? O que em aconsellariau per a la meva cura diària? Que nessesito deixar de fer per no tindre'ls tan maltractas?
AJUDEU-ME!!!!
Laura Medrano

Hola crys!
Sobre pentinats que et pots fer no et podem aconsellar gaire ja que no som estilistes ni en sabem gaire del tema, per lo que et recomanem que vagis un dia a alguna perruqueria "moderna" i que demanis allà consell, que et donin trucs per pentinar aquesta melena rebel que tens, o inclús que et facin un tall de cabell que no requereixi dedicar-hi molta estona. Ells que són els especialistes segur que et poden aconsellar molt millor que nosaltres.
Sobre el que ens preguntes der la cura diària del cabell i què fer per tenir-lo saludable i hidratat, justament fa un parell de dies vam rebre una consulta d'una noia que ens demanava consell. T'escric el que li vam comentar a ella ja que són consells que et podran anar igualment bé:
- No abusar de l'assecador ni de les planxes (i si ho fas, utilitzar algun producte protector del calor)
- No tenyir ni decolorar el cabell ja que es fa malbé
- Evitar exposar el cabell al sol durant moltes hores
- Beure força aigua: a part de per hidratar el cos també serveix per hidratar el cabell. Intenta beure uns 2L al dia.
- Fer-te petits massatges al cap, així estimules la zona de producció i creixement del cabell.
- Utilitzar mascaretes per al cabell, un cop a la setmana o així.
- No tocar-te'l molt amb les mans ja que sinó quedarà greixos.
Si segueixes aquests consells segur que tindràs un cabell més saludable i bonic. Ah per cert! Rentar-se el cabell cada dia no és recomanable. Per tenir-lo sa i maco l'has de rentar un dia si/ un dia no. Inclús si el tens sec, pots rentar-lo cada dos dies.
Una abraçada!
Laura Medrano