No menamoro
Hola, fa com sis mesos que em parlo amb un noi pero que no macaba dagradar, no es gaire guapo pero cada vegada que em parla doncs em crea dubtes. Vull trobar algu ja, perque totes les meves amigues san liat i jo mo. No tinc pressa però, em miren i em tiren la Canya molts nois i jo mai els hi faig cas. Encanvi les meves amigues a la minima es lien o s'hi penjen. Com faig per enamorar-me o trobar algu que magradi?
InterPersonal

Hola, sóc l'Assumpta.
Doncs com bé tu dius, la resposta és "sense pressa". Ja entenc que tinguis ganes de provar de liar-te amb algú o tenir-hi un rotllo, o algo més...i està molt bé que tinguis aquest desig, ja que, entre altres coses, vol dir que estàs viva. Però, intenta no viure-ho com una pressió o una imposició, ja que encara et costarà més. Relaxa't i fes el què vulguis amb qui vulguis però quan tu vulguis. No deixis que la resta et marquin el ritme. En aquestes i altres coses, per sort, tots i totes som diferents, així que, decideix tu quan tinguis ganes de fer un pas. I si parles d'enamorar-te o de trobar algú que t'agradi...això sí que ha de ser una cosa encara més "natural", sense forçar-la. El que si pots fer és llegir-te llibres o mirar-te películes que t'ajudin a posar-te en situació, però la resta ha de sortir de forma espontània.
Gràcies per la teva confiança. Espero haver-te ajudat.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat