Creixement dels pits! AJUDa
hola tinc 15 anys, fa mes o menys un any que em va vindre la regla i els meus pits no san desenvolupat ni una mica, son plans basicament, peso 67 i medeixo 1.66, estic una mica gordeta pero igualment segueixo sent plana. La meva germana i la meva mare tenen molt pit en canvi jo no.... fins quina edat poden creixer els pits? necesito ajudaQ
Laura Medrano

Hola!!
El desenvolupament dels pits depèn bàsicament de la nostra genètica. No hi ha cap aliment ni cap esport que facin que ens creixin més ràpid ni que es facin més grans ni més petits... Tot i que t'hagi vingut la regla fa un any, això no significa que ja no se't desenvolupin més. De fet com aquell qui diu, els teus canvis corporals estan just ara en ple procés. Has de tenir paciència ja que les dones ens desenvolupem fins aproximadament els 18 anys, per tant encara hi ha temps.
El fet de que la teva mare i germana tinguin molt pit no implica que tu també n'hagis de tenir molt. De fet probablement tu i la teva germana teniu aspectes del vostre cos que són diferents. Tot i que tingueu els mateixos pares, potser ella ha heretat característiques d'un membre de la família (mare, avia,...) i tu n'has heretat d'un altre membre (besàvia, tieta,...).
Simplement es tracta de tenir paciència i esperar a que el teu cos es vagi desenvolupant. I això si, acceptar-te tal i com ets ja que hi ha moltes coses del nostre físic que no podem triar ni canviar i per tant quan abans les acceptem, molt millor per la nostra autoestima!
Una abraçada ben forta!
Laura Medrano