Humor incontrolable•••
Hola! Amb el batxillerat i tot l'estrés que porta, tinc un humor molt estrany, em decepciono per qualsevol cosa i ploro, no estic gens bé i m'està costant massa. Vaig a un psicoleg, em prenc medicines naturals i res... Quan m'arriben males notes (m'han quedat 6) els examens no surten bé, tinc estrés o problemes de qualsevol tipus em passa que ploro, estic débil i no tinc ganes de casi res. Soc una persona que s'esforça per després tenir unes notes de merda, i a més tinc problemes personals amb amics i això encara em posa pitjor... Hi ha alguna forma per controlar mes el estat d'ànim? Ara aquestes setmanes seran durisimes i vull no estar d'aquella manera... Gràcies.
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs intenta anar pas a pas. Si ara són més importants les notes centra't en això i borra altres preocupacions. Organitza't epr estudiar però també epr descansar. La teva ment necessita descans i relax per aguantar l'estrès.
Fes exercicis de relaxació o mindfulness, que trobaras videos pel youtube.
Fes exercici! és un bon ansiolitic i antidepressiu. Però sobretot, poc a poc, aps a pas, no ho vulguis solucionar tot ja!
Ara és una època mé durilla, sí! És la travessa del desert, però veuras com a poc a poc aparèix un oasi i vas sentin-te millor.
Comaprteix com et sents amb la família i amics...ells t'ajudaran.
Endavant
Eli Aulet