Consells per fer créixer el cabell més ràpid i hidratar-lo?
Hola, fa un parell d'anys em vaig tallar el cabell molt curt, quasi com un nen de curt i me l'estic deixant créixer, he anat molt poques vegades a la perruqueria des d'aleshores, només per tallar-me les puntes. Ja he passat la mida "difícil", el cabell m'arriba dos dits per sota de les espatlles, però m'agradaria tindre'l més llarg. M'agradaria saber alguns consells d'alimentació o trucs per que em creixés més i mantenir-lo hidratat.
Gràciees!!
Laura Medrano

Hola guapa!!
El primer que has de saber és que no hi ha aliments màgics que facin que el nostre cabell creixi més ràpid. Ara bé, els experts si que diuen que les proteïnes ajuden a que creixi una mica més ràpid i a que sigui més fort, per tant aliments que et poden ajudar són els ous, peix, carn, llegums, soja,... Ara bé, que aquests aliments ajudin a que creixi més ràpid no significa que n'hagis d'abusar, ja que aleshores estaràs seguint una dieta desequilibrada i et pot acabar afectant a la teva salut... Està bé que combinis proteïnes d'origen animal i altres d'origen vegetal (per exemple les llegums).
A banda de l'alimentació, per tenir-lo sa i hidratat és important que et cuidis bé a tu i al teu cabell, per exemple amb els següents consells:
- No abusar de l'assecador ni de les planxes (i si ho fas, utilitzar algun producte protector del calor)
- No tenyir ni decolorar el cabell ja que es fa malbé
- Evitar exposar el cabell al sol durant moltes hores
- Beure força aigua: a part de per hidratar el cos també serveix per hidratar el cabell. Intenta beure uns 2L al dia.
- Fer-te petits massatges al cap, així estimules la zona de producció i creixement del cabell.
- Utilitzar mascaretes per al cabell, un cop a la setmana o així.
- No tocar-te'l molt amb les mans ja que sinó quedarà greixos.
Ara bé, tal i com t'he dit al principi no hi ha cap mètode màgic i ràpid per fer créixer el cabell... Tots aquests consells poden ajudar, però no significa que si els segueixes al peu de la lletra et comenci a créixer de cop. Has de tenir paciència.
Una abraçada!!
Laura Medrano