Amic especial Internet
Hola
Ja fa mesos vaig coneixer un noi per internet que em treu uns anys, i m'agrada moltissim. Parlo molt amb ell i tenim molt feeling... pro bueno nomes som amics :(
EL cas es q tinc la sensacio de q em quedo curta i necessito coneixel cara a cara... Es molt perillos? Com trec el tema? Hey! Vols que quedem? No seria molt raru?
Gracies!
InterPersonal

Hola, sóc l'Assumpta.
No sé l'edat que tens, però crec que fas molt ben fet demanant-te què hi pots fer i tenint una mica de precaució. Què t'he de dir? Internet és fantàstic per moltes coses, ja ho saps, sobretot perquè ens obre el ventall a conèixer moltes persones que potser abans mai no haguéssim conegut. I de vegades amb aquestes persones hi podem acabar tenint relacions d'amistat, de parella, etc. Però també saps que hi Internet pot ser una eina perillosa si no vas amb cura, ja que hi ha gent que se'n poden aprofitar. No sé quan de temps fa que us coneixeu, entenc que si teniu una relació maca tinguis ganes i interès en conèixer-lo, però només et dic que vagis amb compte. No li donis tota la informació en relació a les teves dades personals (lloc on vius, què fas cada dia, on estudies, quins horaris tens...) i si finalment decideixes quedar amb ell, cosa que entenc, que sigui en un lloc públic on hi hagi gent al voltant, no quedis mai a casa d'algú que no coneixes o en algun lloc que queda molt apartat de tot. Per altra banda, pots fer la proposta de quedar però inicialment anant acompanyada d'alguna amiga, per ex. Depèn com et contesti, també veuràs com va. Endavant, però amb precaució.
Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat