He perdut la meva millor amiga i no sé com recuperar-la...
El tema és que la meva millor amiga em va dir falsa i que no volia saber res més de mi per culpa d'una mentida. Ara mateix tinc el problema que últimament només he acostumat a quedar i relacionar-me solament amb ella i ara no en vol saber res de mi i això em preocupa perquè ara le gent em critica i no tinc amb qui relacionar-me. Gràcies!!!
InterPersonal

Hola!
En aquesta situació et recomano que deixis que pàssin uns quants dies per a què ella es calmi. Deixa-li una mica d'espai perquè es vagi relaxant i paint el que ha passat.
Llavors, busca un moment per parlar amb ella o escriu -li una carta dient que et sap greu, que al trobes a faltar ie t disculpes de la teva responsabilitat en el conflicte.
El conflicte és per les dues parts, no només tu, però si creus que tu tens més responsabilitat demana-li disculpes. Si ets una persona important les acceptarà tard o d'hora. Tampoc cal insistir a que ens perdonin però si assumir la nostra responsabilitat.
Endavant
ELi AULET