AJUDA
M'agradaria que aquest comentari fos anonim. Porto 3 anys amb problemes alimentaris (mai he arribat a l'anorexia ni bulimia), i dos practicant les autolesions, he estat en varios psicolegs ja y continuo igual, ja no se que fer, vull sortir de tot aixo pero no se com...
Elena Crespi

Hola underdog10! Primer de tot et vull agraïr la confiança que has tingut comentant-nos el que et passa.
Dius que has anat a varis psicòlegs i continues igual... el més important quan demanes ajuda amb un professional és tenir ganes d'ensortir-te'n i fer tot allò que puguis per tirar endavant. I un dels passos més importants per poder tirar endavant és saber cap a on vols anar.
Quan sàpigues què vols aconseguir, quines coses són les que et farien ser feliç i sentir-te millor, el més important és encaminar-t'hi però d'una manera saludable. Menjar bé t'ajudarà a sentir-te millor, has de portar una dieta equilibrada, no fer règim. I enlloc d'autolesionar-te potser seria important regalar-te bones sensacions, una carícia, un somriure, una cançó que t'agradi, etcètera.
És important que comencis a cuidar-te i a mimar-te. Que tu et cuidis a tu mateixa és una de les bases per restar bé i per a començar a ensortir-te'n.
Ànims!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat