M'agrada molt un nen, i no se que fer!
Hola, tinc un problema bastant gros. És molt llarg i complicat d'explicar, intentaré fero tan bé com pugi...
Aquest any he començat l'institut, i des de principi de curs que m'agrada un nen de segon. Com que ell és molt popular i tal... Vaig intentar oblidarmen; per oblidarmen vaig pensar sortir amb un altre nen. Me'n vaig adonar que no m'agradava i fa una setmana ho així he tallat amb ell, per què m'agrada el de segon encara...
Fins ara ningú ho s'avia. Però des que li vaig explicar a una "amiga", ara tothom ho sap.
Aquesta amiga em va voler ajudar; Com que ella és molt "popu" té un amic que és el millor amic del que m'agrada. I em va dir que li digues, que podia confiar amb ell... Aquest va ser el meu error confiar-hi. Ho va dir a tots els sus amics, i qui és amic seu.... El nen que m'agrada! I a més resulta que a la meva amiga també li agrada!!!
Aquesta "amiga" amb la seva millor amiga van decidir sortir amb el de segon que m'agrada i el seu millor amic... Hi van haver molts de problemes...
Ara els de segon san afartat d'elles, i les odien. Pero igualment no hi tinc CAP POSSIBILITAT! Pfffff ja no se que fer, em segueix agradant, més que mai! Molta gent m'ha dit que l'oblidi, que es massa gran per mi (quan només fa un curs més) però es igual. No se que fer. Se que m'he enrotllat molt i poder no ho entendreu...
Gràcies! Un petó!
InterPersonal

Hola Martina!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interperosnal.
Primer de tot dir-te que "no cunda el pánico" , aquest problema no és un problema gran! És cert que no t'agrada tenir-lo però això no el converteix en un problema gran.
Bé, pel que sembla últimament han passat vàries cosetes...ha estat un xic d'enrenou. Per això ptoser estaria bé deixar passar uns dies,una setmaneta perquè les emocions de tots es calmin i estigui l'ambient més tranquil.
Un cop hagi passat aquests dies planteja't si realment t'agrada i si val la pena. Per agradar-te necessites coneixe'l, sinó és impossible. Pel fet de que sigui popu i guapo no és suficient per agradar-te algú, això simplement és seguir una moda...
Planteja't també si et surt a compte que t'agradi....Si és molt complicat saps que t'estressaras i ha de sortir fàcil i poc a poc!!!
Per altra banda, no passa res perquè se n'hagi enterat, de fet, ell ho ha de saber perquè tampoc t'endevinarà el pensament. Si algu t'interessa és positiu expressar els sentiments i tenir un paper actiu epr conneixe'l!
Eli Aulet