Hola! Necessito ajuda! (wp, és per saber quina és la meva)
Hola! Moltes gràcies per llegir les meves preocupacions, significa molt per a mi :)
Us escric perquè últimament he tingut molts problemes personals i se m'ha ajuntat tot una mica... Estic força depre perquè estic enamorada d'una amiga i no sé com dir-li, ja que jo mai m'havia enamorat d'una noia i ella és hetero... La veritat és que no sé com viure sense ella i separar-me'n seria massa dur. A més, tinc molta pressió pels estudis ja que necessito una nota molt alta i tant a casa com a l'equip (jugo a bàsquet) les coses no van massa bé, tot són mal rotllos. Aquest any ha sigut molt complicat a nivell emocional per a mi i crec que m'estic tancant molt, ja que molts pocs saben què em passa o perquè estic així, no tinc massa ganes d'estar amb ningú i només vull estar a casa escoltant música o escrvint. Em preocupa per què m'està començant a afectar a les notes i no m'ho puc permetre (Dintre de poc tinc la selectivitat) i els meus pares i professors estan preocupats però no els ho puc explicar. Sento que sóc com una bomba que explotarà en el pitjor moment i no sé com aturar-ho. Creieu que hauria d'anar al psicòleg?
Crec que és necessari que us comenti que fa uns anys vaig patir bullying i ha marcat el meu dia a dia des de llavors, així com la meva personalitat tancada. Què m'aconselleu? Moltes gràcies!
No vull sortir de l'armari fins no tenir res clar, així que si em puc estalviar explicar-ho millor.
InterPersonal

Hola a10498!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Bé, has apssat per una època més durilla...És natural eprquè tens molts fronts oberts i rpessions per davant.
Centra't en ara, en resoldre el que puguis i et vegis capaç. potser començar a estudiar una mcia cada dia i prou serà el qeu t'ajudarà a sentir que recuperes control. Allunya't dels conflictes de bàsquet i a casa. Intenta fer coses diferents quan aparèix un conflicte epr sentir que no poses més llenya al foc.
Amb la noia et pots esperar , encara no estàs preparada per dir-li. No et preocupis, dóna't temps i ves observant com evoluciona la relació. Ja trobaràs el moment.
Endavannt
Eli Aulet