M'agrada un nen que té novia
Hola!
Tinc 13 anys i un problema: M'agrada un nen de la classe que té novia.
El conec des de petit i sempre hem sigut amics i no em costa gaire parlar amb ell, però el problema major és que tinc por de dir-li perquè també sóc molt amiga de la seva novia i tinc por de que això afecti a la nostra amistat.
Què puc fer?
InterPersonal

Hola Anònima03,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Doncs sembla que estàs en una situació una mica complicada. Evidentment, no podem saber què sent ell per tu, però si ell té parella, has d'acceptar que, en principi, ell ja està escollint amb qui vol estar. Ara et toca a tu decidir si vols explicar-li o no els teus sentiments assumint totes les conseqüències.
És a dir, és molt probable que la teva amiga se senti malament i que això afecti a la vostra amistat. I ho hauràs d'acceptar.
Decideix què et farà sentir millor, si dir-li a aquest noi el que sents i assumir les conseqüències, o bé allunyar-te'n una mica per començar a oblidar-lo i així mantenir l'amistat amb la teva amiga.
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat