Crec que estic deprimida i no se com puc solucionar-ho!
Hola,
Em semblen tots el dies iguals, ni tan sols sortint de passeig ni anan't d'hotel em fa gracia ja. Porto des del Cap d'Any que estic així, a més, ningú m'enten. Si s'ho dic a la meva mare segurament no m'entendria i em voldrà portar a un psicoleg o alguna cosa igual. Porto 2 anys buscant algú que m' entengui. La meva millor amiga m'enten una mica pero no tant com jo ho necessito. Cada dos per tres ploro per la cosa més insignificant del món. Si us plau, algú em pot ajudar?
Gràcies
Elena Crespi

Evidentment una mica d'ajuda et podria anar bé... però el que et passa és normal. Sovint ens trobem en etapes de la nostra vida en les que no sabem ben bé què ens il·lusiona i estem més tristos de l'habitual.
Per superar aquestes etapes, és important que la teva recerca per trobar allò que et faci somriure i estar bé no s'acabi.
La felicitat no és un estat permanent sinó que és quelcom que trobem en les petites coses. FIxa't en aquelles coses que normalment no mires i que són boniques i tens al teu costat... I ves sumant... busca aquelles coses que et produeixen benestar...
I sobretot no facis aquelles coses que et deprimeixen encara més...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com