M'agrada un noi bastant més gran(...)
Hola,
Soc noia, tinc 15 anys, i m'agrada un noi de 21. Em quedat un parell de vegades i em parlat i això. Encara no ha passat res entre nosaltres (em refereixo a liarnos) per això tinc por. Tinc por de que ens liem i tot vagi a malament per culpa de l'edat. Que no puguem estar i no ens tornem a veure més.
Quue hauria de fer? Segueixo parlant amb ell i quedem més? O millor deixo de parlar amb ell per evitar tot això?
Després tinc un altre problema i no se si esta relaciona amb això o no. I és que quan estem junts no el puc mirar als ulls. El miro i ràpidament baixo la mirada. És normal? Perquè ho faig?
Elena Crespi

Això que et passa amb ell és perquè estàs nerviosa. I pel que fa l'edat... és una diferència important, sobrtot perquè ell és major d'edat i tu menor i això us podria implicar dificultats.
Has de valorar realment què t'agrada d'ell ja que esteu en edats molt diferents i pensar bé què vols fer abans de fer un pas més amb ell... é simportant que el coneguis bé.
La gent del teu voltant el coneix? és bon noi? creus que podrieu tenr una bona relació?
Si la resposta és que si a totes les preguntes... deixa que tot passi mica en mica però sense córrer...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com