No sé com dir-li a la meva mare que tinc parella...
Hola Adolescents.cat!
Gràcies pels apartats de psicologia, són genials.
El meu problema és el següent:
Fa una setmana que tinc parella, i tinc molta confiança amb la meva mare, però tinc por de dir-li perquè no sé com reaccionarà. El problema és que el vaig conèixer en un grup de whatsapp, fa més d'un any, i sempre li he parlat a la meva mare dels grups que tinc, i li he parlat de la gent que hi ha i tal. Últimament em pregunta molt amb qui parlo, i dubta de mi.
No sé que fer, tinc por de que em miri les converses o que comenci a desconfiar de mi.
Gràcies per tot, Petons <3
-Anònim-
Elena Crespi

És important que siguis tu la que confia enla teva mare. Si vols demanar-li confiança tu ets la primera que ha de confiar. Per tant, em sembla una molt bona idea que puguis dir-li. I pots parlar amb ella d'aquesta manera tan sincera com ho has fet amb nosaltres: dient-li que li has de dir alguna cosa que et costa explicar, que et fa por com reaccionarà però que tu estàs molt contenta perquè has conegut a algú i esteu sortint.
Pot reaccionar de moltes maneres i si reacciona malament li has de deixar temps perquè ho digereixi, senzillament això.
Demostra-li que ets una persona digna de confiança i comportat de manera responsable amb aquesta parella i mica en mica ho anirà acceptant.
Gràcies per la consulta!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com