Relació a distancia
Hola!
Fa uns dies el meu nòvio hem va dir que aniria a estudiar a Madrid ja que a Mallorca no hi ha els estudis que vol cursar. Fa 6 anys que estem junts i encara que enguany no estem tant junts ja que jo he començat l'universitat a Palma de Mallorca i ell ha repetit, el cap de setmana sempre estem junts. De veritat tenc molta por a que la distància ens fasi tallar, ens estimam però nose si podrem superar-ho ja que a jo me costa confiar amb ell per uns problemes amb una noia fa un temps que hem va fer agafar una por molt gran a perdre'l i apart me va deixar l'autoestima pel terra. A més, també tenc por que això hem repercuteixi en els estudis o ho passi malament, Per suposat que no s'hem passa pel cap fer-li pressió per quedar a Mallorca, jo estic molt contenta per ell, que hagui trobat per fi alguna cosa que li fa il·lusió però pens amb aquests anys i me fa por que tot s'acabi per la meva desconfiança o perquè ell vegi món i no es vulgui sentir fermat, jo no puc anar a Madrid per causes econòmiques i la veritat no veig altre solució que afrontar-ho i que passi el que hagui de passar.
Et demano ajuda per què els meus pares no poden costejar-me un psicòleg, se que seria una bona solució per confiar amb mi mateixa i a la vegada amb ell i així que hi hagui més possibilitats de que la nostra relació vagi bé.
Moltes gràcies!!
Elena Crespi

Hola Isabel!
Doncs pensa que 6 anys de relació fan que el vincle que teniu sigui prou sòlid com per superar una situació com aquesta. Evidentment no serà senzill viure amb tants de km de distància però suposo que de tant en tant ell tornarà a les ilels per veure't i tu potser també pots anar un dia a Madria a veure'l i anar-ho compaginant...
Entenem que no és senzill però aquí és on més ha de sortir la confiança. Evidentment aquest és un treball llarg i que no podem explicar per missatge. Dius que no pots pagar-te un psicòleg però nosaltres tenim un servei de Consulta Jove a preus molt reduÏts per si t'ho vols mirar en algun moment (www.consultajove.cat)
Una abraçada molt forta!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com