Bony al paladar
Hola,
no se si aquesta consulta aniria a aquest apartat però es que no se on posar-la.
L'altre dia em vaig notar un petit bony al paladar, és llis i te un color vermellós. Els hi vaig dir als meus pares però ells no li van donar importància. Després, buscant per internet em surt que pot ser un tumor i que les principals causes del càncer de paladar són el tabac i l'alcohol, però jo no sóc fumadora ni bec amb excés. Pot ser càncer tot i així?
Que puc fer? Hauria d'anar al metge?
Gracies!
Carlota López Ballestar

Bon dia bonica!
Dons la veritat és que tot i que ens sap greu nosaltres no tenim el coneixement per saber que pot ser aquest bony que t’ha sortit al paladar. Penso que tal i com diuen els teus pares no te perquè ser res però sempre és millor anar al metge per assegurar-te i si et fa mal que pugui donar-te un tractament.
El que si que et puc dir és que no s’ha de buscar aquestes coses perquè com no tenim el coneixement per saber quina informació és bona i quina no, o que està parlant del que ens passa i que no, l’únic que aconseguim és angoixar-nos molt, com tu ara, que d’un petit bony al paladar has acabat pensant que pots tenir càncer. De veritat, no t’angoixis, i ves al metge per quedar-te tranquil·la.
Una abraçada!
Em sap greu no haver-te pogut ajudar!
Carlota López Ballestar