pits creixementT
Bon dia! Aquest estiu faré 18 anys i no tinc gens de pit. Fisicament sóc alta i una mica gordeta, faig 167cm i peso 60 (d'altura ja m'he desenvolupat del tot), a més tinc molt de cul i fisicament, els pits no 'encaixen' amb el meu cos, només faig una copa A/B i a més tinc els pits molt separats (sense 'canalillo') pero no estan caiguts.
Genèticament dubto que tingui a veure, ja que la meva germana i la meva iaia tenen moltissim pit, encara que la meva mare no gaire pero tampoc menys que jo. Tinc una amiga de la mateixa edat que té la mateixa talla de pits que jo, pero ella en canvi medeix 155cm i es més prima. Sé que no es poden aumentar ni amb aliments ni cremes, però fins quina edat poden creixer? Gràcies.
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
En primer lloc m’agradaria dir-te que mirant les teves dades et puc assegurar que no estàs gens “gordeta”. El teu pes està en la franja de la normalitat i per tant estàs perfecte.
Pel que fa al pit, en realitat si que té moltíssim a veure amb la genètica. Pensa que la teva genètica ve de tots els membres que han format part de la teva genètica, és a dir, tot el teu arbre genealògic, i a més com has dit la teva mare tampoc té el pit molt gran. Els pits poden créixer fins que acabes de desenvolupar-te però també influeix si prens pastilles anticonceptives, si tens sobrepès o estàs en baix pes (que no és el teu cas) i poden patir molts canvis durant i després de l’embaràs. Per això penso, que el més important és que comencis a acceptar-te tal i com ets i intentis deixar de comparar-te amb la teva germana, les teves amigues etc. A vegades ens encantaria tenir el cos perfecte, aquell que ens ensenyen a les revistes però malauradament no existeix i el que veiem està completament retocat per Photoshop com ja deus saber.
Una abraçada!!!
Carlota López Ballestar