exercici casa"
Hola, faig batxillerat i no tinc temps de fer esport pels estudis, sols faig 1 cop a la setmmana pilates i encara així no redueixo gaire. Vull reduir cul, panxa i cuixes perque tinc molt, i de estar tant de temps sentada cada cop estic més 'flacida'. Algun exercici ràpid i senzill per fer a casa per reduir i endurir cul i cuixes i panxa? Gràcies!
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
La veritat és que quan estudies batxillerat necessites bastanta més dedicació que quan estàs fent secundària però també és molt important que puguis trobar temps per tu i per fer esport. La tarda és molt llarga i segur que si et fas un horari pots treure una hora al dia uns 3 dies a la setmana, que son les hores que s’haurien de fer a la setmana. També pots aprofitar el cap de setmana per moure’t una mica més. Potser t'aniria bé fer bicicleta, ja que fa que tonifiquis molt la zona de cul i cames i refoça molt els abdominals. Pensa que aquests exercissis que em comentes poden anar bé com a complement per tonificar certes parts del cos però per tenir un estil de vida saludable és important fer esport més que exercissis. Intenta sortir al aire lliure, t’anirà bé per moure’t, sentir-te bé i t’ajudarà a concentrar-te millor. Hi ha programes a internet per fer exercissis sobre diferents zones però de veritat que crec que seria molt millor si t’apuntes a ballar, o voleï, futbol, basquet, etc. El pilates també va molt bé!
Una abraçada
Carlota López Ballestar