Ajuda sisplau!
Hola bones, tinc un dubte, el problema, es que m'han sortit bastants estries, i ara com s'apropa l'estiu doncs tinc molta vergonya a l'hora de treure'm la samarreta, a més a més, m'està entrant molts complexes! I volia consultar si hi ha alguna manera de eliminar-les, o reduir-les, moltes gràcies!
M'agradaria si és possible que no aparegui el meu nom d'usuari ni res.
Petons adolescents!
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Les estries poden evitar-se intentant beure l’aigua necessària (1,5-2 litres al dia), hidratant bé la pell posant-te crema hidratant, intentant no fer canvis de pes bruscos i fer-te massatges a les zones on t’acostumen a sortir per millorar la teva circulació. Tot i així moltes vegades és difícil evitar que surtin o aconseguir que es vegin menys.
A l’adolescència quan surten tendeix a ser per canvis hormonals o en moments en que feu una estirada important.
Una vegada apareixen les estries com t’he dit és molt complicat eliminar-les. L’únic que podem fer és dissimular-les i intentar que es vegin menys. També pots comprar una crema per les estries, que et pot ajudar a dissimular-les.
Per tant, tot i que entenc que et molestin, pensa que quasi totes les persones tenen estries i que ara més que obsessionar-te en eliminar-les el que has d’intentar és que no en surtin més tenint un bon estil de vida:
-menjant de manera equilibrada
-fent esport
-beure 1,5-2 litres d’aigua
-posant-te crema hidratant
-fer-te massatges per millorar la circulació
-evitant fer canvis bruscos de pes
Espero que et serveixin aquests petits consells.
Una abraçada!
Carlota López Ballestar