sisplau..
bueno.. el cas es que canvio de sentiments molt rapid. pero a l'abril vaig sortir amb un nen i el dia seguent vaig tallar. em vaig enamorar bojament mai ho havia sentit, vam tornar a sortir pero als 4 dies ell va tallar. a l'estiu em vaig olvidar d'ell i em va agradar un altre que vam sortir pero no va sortir gaire be.. al començar el curs em vaig enoxar dun de 3r que parlavem pel whatts i eso pero al cap dun temps va passar de mi. i ara crec que el primer de tot em comená a molar pero jo no vull que passi pk l'unic que em fara es mal.. jo crec que el meu problema es que necessito algu de qui estar enamorada..
moltes gracies
petons!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que si sents que el teu problema és que necessites algu de qui està enamorada, facis cas al teu instint. Sembla que tents forces proves de que podria ser així, perquè com expliques fa un temps que has anat saltant d'un a l'altre. Et recomanaria que per acabar d'estar segura d'aquest problema i deixar d'estar feta un lio entre un i altre noi, et donis un temps per estar sola, sense sortir amb ningú, sinó que vagis coneixent més a la gent i no t'hi enamoris tan ràpid. Així també t'asseguraràs de que la persona que acabis escollint, n'estàs enamorada de veritat. Per estar bé tu sola et diría que funciona molt fer coses que t'agradin (escoltar música, fer manualitats, llegir, els teus hobbies , etc), apuntar-te a alguna activitat nova, conèixer gent nova, estar amb les amigues, etc. Veuràs com de bé també s'està sol, la seguretat que guanyes amb tu mateixa i tot el que disfrutes de la resta de coses de la teva vida! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga