dubtees
Havera és la primera vegada que faig una consulta, jo estic molt contenta amb el meu cos faig 1,63 tinc 13 anys i peso 50 kg. Però penso que no tinc gaire cul ja s'he que no és un problema però m'agardaria fer alguna cosa per tenir-ne més em podrieu donar algun consell.
Moltes Gràcies!!!
Carlota López Ballestar

Bon dia Gemma!
M’alegra molt sentir que estàs molt contenta amb el teu cos! Pel que fa a la teva consulta sobre el cul has de saber que en quant a volum o forma no podràs canviar-ho ja que això ens ve donat per la nostra predisposició genètica. El que si que pots fer és exercissis per tonificar i per tant per tenir el cul més fort.
Això pots fer-ho fent exercissis específics de cul o esports com la bicicleta en que s’enforteix molt.
Et deixo un enllaç on podràs veure diferents exercissis.
Tot i així no t’obsessionis en aconseguir el cul perfecte! Com dius el més important és agradar-te tal i com ets, encara que soni a tòpic!
Una abraçada
Carlota López Ballestar