La amiga amb la que més confio m'ha demanat que vol estar sola...
Estic molt preocupada. Fa temps que no estic passant per els meus millors moments i aqusta amiga significa molt per a mi ja què m'ajuda, em distreu, m'ho passo bé i confio molt. Ella també té problemes personals i ha tingut la idea de allunyar-se de totes les persones que l'envolten i estar sola, no sé que fer-hi. No sé com dir-li que em mata fer-me la idea de que ella s'allunyi perquè per uns moments arrivo a ser feliç... Es la meva amiga i pensava en deiar-la, que ella s'aclareixi. Però... Sé que no podré, que faig?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Entenem que tinguis aquesta por de perdre-la, però hauràs de respectar la seva opinió. A vegades les persones necessiten aïllar-se per poder-se curar. Dóna-li suport en aquesta decisió i continua estant al seu costat. És a dir, demostra-li que sempre que vulgui pot comptar amb tu i que hi seràs per ajudar-la. També pots agrair-li tot el que ha fet per tu, segur que això li agrada molt i la fa sentir millor. Però, sobretot, respecta aquest espai que et demana, d'acord? Per molt mal que et faci...
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat