no puc més! sempre el mateix...
Hola...
tinc un problema, crec que m'esta afectant bastant perque ara em donc compte...
jo diria que es un cumul de coses pero principalment es a casa.... el meu germa em molesta molt ens portem 8 anys i jo soc la gran... es insuportable no para de cridar i de saltar i correr cuan torna del cole i jo intento estudiar o descansar... els hi he dit molts cops als meus pares pero numes em diuen "té 6 anys no s'estarà quiet tot el dia, es normal que es mogui tant..." ja estic farta de sentir això i avui me revelat i li he dit tot el q pensava a ma mare sobre aixo i sa enfadat molt pk he dit coses bastant fortes pero esk nose com dir-ho ja.... nose que puc fer pk m'escoltin i puguem arribar a un acord o algu o que li fagin entendre al meu germa...
ajudeume sisplau, tinc un caracter bastan fort i no sem dona be aixp de parlar amb trankilitat, exploto de seguida....
moltes graciess!! confio amb voslatres a 100!!!
Elena Crespi

Hola!
Doncs malauradament el fet que el teu germà tingui 6 anys dificulta les coses perquè encara no té la capacitat de raonar i entendre qu etens tu. El que està clar é sque la millor manera de dir-li no és cridant. I Per fer-te respectar pels teus pares, cridar tambpoc és la millor manera. Per tant, et demanem que intentis parlar amb ells i intenteu trobar una solució consensuada des de la maduresa i el respecte. Potser algun dia pots anar a estudiar a la bibliioteca o a algun lloc silenció per estar tranquil·la i els dies que tinguis feina que no necessiti tanta concentració pots estar a casa...
Parla-ho tranquil·lament a casa...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com