No em fa cas
Al meu cole aquest any ha vingut un tio que esta bonisim i sembla bona persona. Moltes vegades li faig miradetes i coses per si em mire pero res, esta amb el mobil. Pero es que no magregue ni al Facebook!! No se que fer... L'oblido? Segueixo intentan-ho? QUE FAIG??? Ajudeume sisuplaau!!!
InterPersonal

Hola. Sóc l'Assumpta.
De vegades amb les miradetes la cosa ja pot funcionar perquè l'altra persona està més receptiva o simplement també s'ha fixat en tu i està a l'aguait de totes aquestes senyals de comunicació no verbal. Però d'altres, cal insistir més amb el tema perquè o bé la persona està despistada o bé no és tant "hàbil" per captar aquestes coses, o bé, simplement les ha captat però no li interessa. Jo de tu, intentaria fer alguna cosa més no, si vols sortir de dubtes? Pensa què i com ho pots fer. I també pensa, però, que hi ha la possibilitat que et digui que no, i hagis d'acceptar-ho. D'acord?
Gràcies per la teva confiança. Endavant.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat