Amor
HOOOOOLA! M'agradaria explicar-te el meu un problema...
Fa dos anys em vaig pillar per un noi i al cap d'un temps vam començar una relació, vam sortir uns 6 o 7 mesos, ara deu fer un any que ho vam deixar. El problema està en que no me'l puc treure del cap! Un any es bastant temps i mai m'havia costat tant oblidar una persona... Em dóna la sensació de que sempre tindre ganes de mirar-lo, de parlar amb ell, bfff!!! A vegades dubto si de veritat encara l'estimo o nomes són records d'aquell amor, estic feta un lio.
InterPersonal

Hola awesome! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. A vegades ens pot ser difícil oblidar a una persona que ha estat important a la nostra vida. Però al cap d'uns mesos d'una ruptura, i un cop ha passat el dolor més fort que porta la ruptura, nosaltres també podem decidir què fer: si tirar endavant o seguir vivint mirant al passat. Per sortir de dubtes intenta fer una llista de pros i contres de seguir-lo estimant, tenint en compte com està ara la vostra relació i com està ell. Si després de la llista veus que encara l'estimes, pots intentar parlar amb ell i expressar-li els teus sentiments i escoltar i acceptar la seva resposta. I si creus que només són records del passat, hauràs de fer noves coses per mirar endavant: intentar conèixer gent nova, apuntar-te a alguna activitat nova, etc. Donar-te oportunitats perquè la vida et sorprengui i t'aporti nova gent i noves experiències! Sort! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga