Què puc fer per la meva família?
Els nostres pares (tinc un germà un curs més gran que jo) ens han dit que es donaran una setmana quinze dies de marge per veure si les coses funcionen i sinó es divorciaran. Principalment és per la manera d'educar-nos. Jo no vull que això passi i em poso molt trist. A part de treure bones notes i fer el que em diuen què més puc fer? El meu germà és bastant "rebelde" i en part és per ell que s'ho plantegen ja que la meva mare és molt exigent i ell passa de tot i es passen el dia discutint.
Merci per la vostra ajuda. Em serà d'un gran servei.
Elena Crespi

Doncs si els teus pares han decidit separar-se segur que és perquè ho han meditat molt i han intentat resoldre els seus problemes com a parella i no han pogu.
Tu, no hi pots fer gaire res perquè ells ho han decidit com a parella. De vegades, les relacions de parella no funcionen i enlloc de seguir junts i malvivint, el millor és separar-se i buscar la felicitat de nou.
I tu el que pots fer és intentar assimilar el que va passant mica en mica.
És normal que no vulguis que se separin però potser serà el millor si ells ho han decidit així.
Continuen sent els teus pares, senzillament han deixat de ser "nòvios".
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com