paranoies ...
Ultimament tinc moltes paranoies que em segueix algu que tinc algu al costat.. tambe man dit que puc ser bipolar perque un dia estic de bon humor i laltre de mal i abegades no dormo pq em menjo el coco ...
Que pot ser?
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs el que expliques ara mateix no li podem posar noms amb el que dius, faltaria més informació . Et recomano que facis una consulta a un professional explicant tot això que dius. Allà et podran orientar millor i valorar el que pot ser. No et fiquis etiquetes ara mateix. Això és tasca d'un bon professional. Pots anar al metge de capçalera i que et derivi a un professional o , directament a un psicòleg clínic privat que t'atendrà més ra`pid. Parla amb els teus pares o amb la psicòloga o algun professor de la teva escola o institut. Eli Aulet www.interpersonal.cat