Tinc molts granets a l'esquena😣
Hola, tinc un poblema, i es que tinc molts granets a l'esquena. Sobretot a la part de més adalt. Magradaria saber com puc eliminar-los, i si hi ha la possibilitat de que no hi quedi marca.
Moltes Gràcies
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa,
La veritat és que l’esquena és una de les zones en les que tendeix a aparèixer més acne. Els motius poden ser diferents però els més habituals son les causes hormonals i el tipus de pell. En quant a les causes hormonals, ja parlaríem de tractaments mèdics i potser no és necessari. Per això et faré unes quantes recomanacions per cuidar la teva pell que segurament t’aniran bé per disminuir una mica els granets.
-El sabó que utilitzes al dutxar-te és molt important. Hi han sabons que són grassos que l’únic que fan és empitjorar l’acne. Et recomano que vagis a la farmàcia i compris un sabó neutre. Pots netejar-te amb les mans o amb una esponja suau, fent moviments circulars sobre la zona. No et raspallis fort perquè només t’irritaràs més la pell. Intenta que l’aigua estigui calenta ja que així s’obriran els porus de la pell.
-Si vol, dos cops a la setmana màxim pots utilitzar una "manopla exfoliant" i pots passar-la per l’esquena suaument durant la dutxa.
-Intenta no portar samarretes molt ajustades ja que a vegades provoquen irritació de la pell.
-Si les samarretes i el pijama son de cotó molt millor ja que ajudarà a que la zona transpiri més.
Si segueixes aquests consells és molt probable que notis una millora. El que és molt important perquè no quedin marques és no rebentar els granets. A més de que fa molt mal i que és poden infectar fàcilment, sempre deixen cicatrius.
Espero haver-te ajudat una mica.
Una abraçada!
Carlota López Ballestar