primera consulta..
Hola, és la primera vegada que faig una consulta aqui, aixi que no se com anirà..
Tins 12 anys, aquest any en fare 13. Medeixo 1,64 i peso 60 kg. Peso massa? Hauria de aprimar?
Faig 5 hores d'esport a la setmana. No tinc molta panxa, pero tinc molta cuixa.
Moltes gràcies!!
Carlota López Ballestar

Bon dia bonica,
Moltes gràcies per enviar-nos la teva primera consulta. Nosaltres estem encantades de poder ajudar-vos a resoldre els vostres dubtes sempre que ho necessiteu.
Pel que fa a la teva consulta, si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que el teu pes és l’adequat, està dins la franja de del pes normal. Per tant pots estar molt tranqui-la sobre això.
El que és important és saber que cada persona és diferent i té el cos que té en funció de la seva predisposició genètica. Per això tots som diferents i no ens em de comparar.
També és molt important seguir una alimentació equilibrada i fer esport. Nosaltres sempre recomanem fer esport 3 cops a la setmana (3 hores aproximadament) a més de les que feu al institut, pel que expliques tu ja les fas i et felicitem.
Espero haver-te resolt el dubte i recorda que aquí estem quan ho necessitis.
Una abraçada
Carlota López Ballesatar