Adicció (+++++++)
Hola!!
Fa unes setmanes vaig fer-hi una consulta, i vaig comentar que prenc una medicació que es diu "Serc", bé, quant el metge em va dir que em prengues el Serc, em va dir que tenia que tenir cuidado, perquè es adictiu, jo vaig tenir cuidado i me'l prenia quant tocava, però ara ja no me'l prenc, però tinc allà "la cosa" de que vull prendrem la medicació... em forço a no fer-ho, no me'l prés, però me'l vull prendre'm.. que puc fer per treure'm "la cosa" de voldre'm prendre'm el Serc??
Gràcies :)
Carlota López Ballestar

Bon dia Loli,
En primer lloc ens alegrem de que ja no tinguis que prendre més la medicació. Si el metge et va dir que aquest medicament era additiu és fàcil que tu hagis agafat aquesta idea i li estiguis donant més importància de la que té. Molts cops els metges expliquen això perquè quan la persona pren aquell medicament no en prengui més del compte. Sé que és complicat però intenta no donar tanta importància a aquell comentari que et va fer. Els primers dies és normal que puguis pensar-hi una mica més però ja veuràs que en uns dies ja no hi pensaràs gens. Si tens ganes de prendre’l expliqueu a casa i com ja no te l’has de prendre que el treguin de casa, així segur que no tindràs la possibilitat de fer-ho. Però ja et dic, no t’angoixis que en uns dies ni ho recordaràs. Mentrestant intenta estar més distreta.
Una abraçada
Carlota López Ballestar