El meu cos
Hola!
Sóc una noia de 17 anys i sempre e sigut molt petitona(baixeta) tot i que sóc prima ja que faig molt d'esport desde sempre.
Ja fa un temps que em miro al mirall i no m'agrado, M'agradaria ser més alta i tindre més pit.
Se que tots tenim les nostres coses pero no m'agrado. Em comparo amb tothom i em sento molt malament.
Que puc fer per deixar de sentir-me malament amb el meu cos, i aceptar-me tal i com sóc?
Moltes gracies!
InterPersonal

Hola Carol!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Primer de tot dir-te que només tenim aquest cos per viure tota la nostra vida. Sabem que és dur, però no pots canviar la teva estatura, per exmple. així que pots viure tota la vida odiant el teu cos, o bé estimant-lo i acceptant-lo! A vegades és qüestió d'actitud ;)
Per altra banda, per acceptar-lo, et proposem un repte: quan et plantis davant del mirall, no marxis fins que trobis alguna part del teu cos que t'agradi (ni que sigui el cabell, una pestanya o la planta del peu). Ves descobrint el teu cos i veuràs com mica en mica t'hi sentiràs més a gust ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat