ÉS MOLT LLEIG PERO M'AGRADA
Hola, fa 3 anys que estic pillada per un noi i jo a ell també li agrado, ara quedem de tant en tant i és bastant lleig. Jo el segueixo estimant però tothom diui que el físic compta i que jo em mereixo a algú millor. A vegades em fa vergonya que em veguin amb ell per el carrer. Qùe faig?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Ostres! Entenem que tinguis aquests dubtes, però intenta ser sincera amb tu mateixa. Una parella ens ha d'estimar, ens ha de cuidar i ens ha d'acceptar totalment. Ens hem de sentir molt bé amb la nostra parella, i per tant, també hem d'intentar que l'altra persona se senti a gust amb nosaltres. Si la nostra parella sent vergonya d'anar pel carrer amb nosaltres.... és una mica dolorós, no trobes?
Has de decidir si apostes per aquesta relació al 100% o bé fas cas a les teves amigues i talles amb ell. Tu mateixa has de descobrir què et farà estar millor ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat