Dubte!
Necessito saber si medeixo be, si estic be per la meva edad.. amb preocupa bastant, perque fa temps que no amb pesu..
Tinc 12 anys, Peso 1'37 mes o menys. Medeixo 1'56 o 57 mes o menys.
Estic be? soc primeta amb les cames molt llargues.. el metge amb va dir que per la meva edad estaba bé pero amb preocupo bastant.. Necessito respostes! Graciees
Carlota López Ballestar

Bon dia bonica,
Moltes gràcies per confiar amb nosaltres i enviar-nos els dubtes que tens, nosaltres estem encantades de poder-te ajudar.
Com t’ha dit el metge la teva alçada està molt bé, per això no t’has de preocupar gens ni mica per aquest tema. Tot i així crec que és important que sàpigues que l’alçada com altres aspectes com el color d’ulls és totalment genètica i per això no podem fer res per canviar-la. Sempre és important menjar bé de manera equilibrada i dormir les hores necessàries però no hi ha cap manera de poder canviar la nostra alçada, sigui quina sigui.
Just estàs començant l’etapa de creixement, ja veuràs que poc a poc aniràs veient molts canvis en el teu cos. També és un moment en el que és molt important no comparar-te amb les teves amigues. Primer de tot perquè cada persona és diferent i després perquè durant l’adolescència cada persona té un ritme de creixement molt diferent. Hi ha persones que es desenvolupen abans i altres ho fan més tard.
Espero haver-te ajudat una mica.
Una abraçada
Carlota López Ballestar