Estic enamorada d'un noi més petit que jo i em sento molt pringada
Hola! Sóc una noia de 16 anys i porto varis mesos enamorada d'un nen que té dos anys menys que jo. Les meves amigues em diuen que li digui però no puc, perqué una noia mai pot ser més gran que el noi. Tinc un lio cada cop que penso el l'edat em deprimeixo però després el veig i em torno a enamorar. Com li dic? Seria millor que un nen de la seva edat li digués en comptes de mi? O millor jo?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Primer de tot, per què una noia MAI pot sortir amb algú més petit? On està escrit això? L'amor no entén d'edat i a vegades pot sorgir tot i que hi hagi una gran diferència d'edat. El més important és que les dues persones es trobin en moments vitals molt semblants.
Per altra banda, si tu tens ganes de dir-li, endavant! Pots fer-ho de manera clara i confessar-li directament o bé pots fer-ho a través d'indirectes, a veure com respon.... Fes-ho de la manera que et sentis més còmode ;)
D'aquesta manera sabràs què sent ell i podràs plantejar-te què fas tu.
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat