El meu noi m'ha possat les banyes...
ja portava 4 mesos amb el meu noi, confiava en el malgrat tot. Li va dir a la meva millor amiga que l'estimava, pero no li vaig tenir en compte, be, el vaig deixar perque estaba molt gelosa, pero al instant varem tornar. I vaig pasar de la situacio. La meva millor amiga estaba sortint amb un noi, ella em va dir que en cara que tengues novio, estimava al meu. En la festa d'ella estaven molt junts i abrasats, i jo estaba molt gelosa. Mai els i vaig dir. Ells quedaven tots els cap de semana, sense jo, pero, volia confiar en ell, i no hi feia cas. Fa un, em va deixar, diguent que era una mala noia, que per la meva culpa ell casi es suicida, etc. Em vaig posar molt trista, i vaig plorar molt, ho veía tot gris i tan sols volia morir. Ell va començar a sortir amb ella, la meva millor amiga. Pero 1/2 mes tard, la va deixar, per que deia que m'anyorava, i varem tornar junts, a pesar de tot el que havia pasat. I un dia se sobte, es va posar tot agresiu i borde amb jo... li vaig dir que que li pasava. Em va dir que a partir de aquell moment ell seria aixi i que si no m'agradava, agafes porta. Em va dir que mai sabría el motiu. Despres ell em va dir que feia temps que aixo ja no era una relacio i que no n'hi havia amor, que ho podiem donar per acabat. Fins que l' altre noia (la meva "millor amiga") hem va contar que duien temps sortint, i que ell m'enganava amb ella.
Va ser el meu fi.
Are no hem parlo amb aquesta noia, ni amb ell.
Pero no se que fer...
Auria de ser amiga de ella? Hi ha gent que hem diu que li demani disculpes, pero perque? que li he fet jo a ella? li hauria de demanar disculpes?
I amb ell, que faig? l'olvido? li demano disculpes? trato de reconquistarlo?
Hem sent molt humillada... I la meva autoestima a baixat moltissim. Estic molt deprimida, ja no somric, ni hem preocupo per jo. I are m'he possat a fumar, i trob que esta malament, perque es dolent per la meva salud....
InterPersonal

Hola Katt!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Sembla que aquestes persones no t'han tractat gaire bé, no creus? Nosaltres no podem dir-te què has de fer, ja que aquesta és una decisió que has de prendre tu mateixa. Però sí que et direm que tant la nostra parella com els nostres amics han de ser persones que ens estimin, ens acceptin i ens cuidin. Si no ens sentim estimats i respectats per la nostra parella o la nostra amiga, quin sentit té que formin part del nostre cercle més íntim?
Tu mateixa has de decidir si vols perdonar-los o si prefereixes distanciar-te d'aquesta història i d'aquestes relacions per poder recuperar-te una mica.
Queda amb altres persones, coneix gent nova i fes allò que més t'agradi. Ara és moment de disfrutar d'aquests petits plaers.... posa el focus sobre teu i mira per la teva salut!
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat