Estic apriman? +AnoniimaPH+
Hola, adolescents.cat primer de tot donarbus les gracies per les consultes que hus e fet sempre m'heu ajudat en tot, i esperem que anaquesta intenteu siusplau moltisimes gracies.
Bueno, la cuestio es que jo pesu uns 37 kilos mes o menos, i medeixo 1'55 o 56, no hu se exacte..Soc molt primeta i tinc celiaquia (me la van descubrir amb els 7 anys). Bueno jo de pantalo faig la talla 34 o 32 i de semarreta xs o s. Amb veig una miqueta primeta, pero noto que amb veig cada cop més.. fa unes setmanes amb vaig comprar uns pantalons de pitillu en el berskha de la talla 34, m'anavan super bé, pero aquesta setmana mels he probat i m'he nutat que amb feien bastant bossa.. sobretot en el cul.. jo es que no es que amb vegi molt cul, ni tampoc res de res. Bueno sencillament bull que m'aconselleu o nose que m'esta passan, no es que no mengi ni res, faig la meva dieta bastant be, i la setmana passada estava amb mal de pancha i bomits, pero no veig cap problema, pero amb preocupo per si no se si m'estic apriman.. pero estic molt preocupada, perque els meus brazos tan les cames llargues i primetes, els dits llarguisims i primets, els canells sem surt una miqueta l'oss del costat i amb sentu rara.. en el cole cuan vaig amb maniga curta tothom amb diu aiix noia que primeta que estas i coses aixis i amb sentu fatal.. la veritat es que menjo bastant pero mai engreixo..Ajudeume siusplau! merci
Laura Medrano

Bona tarda!
Moltes gràcies a tu per confiar en nosaltres i seguir els nostres consells, esperem ajudar-te aquest cop també.
Si que és veritat que el teu pes està bastant just i que hauries d'augmentar-lo una mica, però no et fiis del que t'ha passat amb els pantalons perquè depenent de a qualitat que tinguin es donen fàcilment. És possible que quan eren nous te'ns notessis bé però que al portar-los posats s'hagin fet una mica més grans i per això ara tens la sensació de que et fan bossa. Renta'ls i ja veuràs com quan te'ls tornis a posar et van com el primer dia.
És important que segueixis fent la teva dieta igual que fins ara i que potser facis algun àpat més abundant. No sé si menges el suficient o no, per això se'm fa difícil aconsellar-te. Per a pujar una mica de pes (o almenys mantenir-te en el que tens) intenta menjar una mica més de quantitat en els àpats i fes un ressopó abans d'anar a dormir (a la nit). Pots beure un got de llet amb cereals o galetes i/o un got de suc amb un grapat de fuita seca. Mira que siguin aliments que puguis menjar, i si és així, fes-ho durant uns mesos a veure si aconsegueixes pujar algun quilo de pes.
De totes formes pensa que de la mateixa manera que a les persones els hi costa aprimar i baixar de pes, a les que voleu pujar-lo també us costa molt. Això passa per un tema de la genètica, i contra la genètica és molt difícil lluitar-hi. L'important és que no perdis pes, i si veus que això passa, que ho comentis als pares per a que el metge t'aconselli una dieta diferent a la que estàs fent o bé que et recomani algun suplement alimentari.
Últim consell: no t'acomplexis del teu cos. Estima'l tal i com és i no deixis que els comentaris dels demés t'afectin a la teva autoestima. Ningú tenim el cos perfecte (perquè només existeix en les persones que veiem als mitjans de comunicació) i a tots ens agradaria canviar coses, però com que no ho podem fer perquè no som cirurgians ni tenim varetes màgiques, ens toca acceptar-nos tal i com som el més aviat millor. Així tindrem més probabilitats de ser feliços.
Una abraçada,
Laura Medrano