sisssplauu contesteuuu siusssplauu
ES MOLT URGENTT CONTESTEUU SIUSPLAAUUU!!!!! :( :( :( :( :( :(
Tinkk un problema i es que yaa sapropa estiu i yo estic bastant be pero lo que passa esque tinc la cintura molt ample i a l'hora de ficarme samaretes curtess emb queden fatal l'any passat emb quedaven molt be pero ara cada cop que emb veix a una samareta curta o una samaretaa normal emb deprimeixoo. :(. Hi ha algun exercisii per baixar la cinturaa????
PD: MENCANTAA AQUESTAA PAGINAA WEB :)
Laura Medrano

Hola!!
Ja queden només 4 mesos per l'estiu, és veritat!!
Exercicis per treballar la cintura i que van bé són fer abdominals i per exemple jugar fent girar un hula-hoop. A més fa un parell d'anys a la mateixa web d'adolescents.cat van publicar una noticia amb 8 exercicis que es poden fer per a tonificar els músculs de la panxa. Fes-hi un cop d'ull:
Tot i així sempre us diem que per veure resultats s'ha de ser constant i fer aquests exercicis amb regularitat (almenys dos dies a la setmana durant bastant temps) i combinar-ho amb una alimentació sana i equilibrada. També és importantíssim tenir el cos ben hidratat i beure entre 1'5 i 2 litres d'aigua cada dia.
Ànims i a moure el cos!
Laura Medrano