TINC UN PROBLEMA PERQUÈ...
Hola! Em dic Berta, i tinc 12 apunt de 13. Ja fa uns mesos, em vaig "liar" amb el meu novio d'abans. Però no em va agradar gens, no vaig sentir allò que se'n diu "passigolles a la panxa". Ell diu que ho vaig fer molt malament, i desde aquell dia tinc molta por de tornar-e a liar amb algun. Actualment m'agrada un noi, però tinc tanta por de que em tonri a dir que ho faig malament o alguna cosa aixi, no m'atraveixo ni a parlar amb ell. A mi m'agrada molt i és molt simpàtic amb mi. I sento que tinc que estar al seu costat, però tinc molta por de com ho faigui. Ajuda siusplau!! Dona'm alguns consells per superar aquesta "por" que li tinc a fer un petò als nois. Es urgent. Gràciies!
InterPersonal

Hola Berta,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Doncs primer de tot et direm que no hi ha una manera "perfecta" de fer petons. De fet, existeixen tants petons com persones! Els teus petons seran diferents segons amb qui els facis.... així que no et preocupis pel que et va dir aquest noi, ja que ell també té part de responsabilitat si no li van agradar.
Per altra banda, recorda que per fer un petó és important que la persona et desperti certa atracció i confiança, ja que així és més fàcil que et deixis anar. El nostre cos és molt savi, deixa't guiar per ell i veuràs com sortirà de manera més natural ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat