Depressió
Per començar l'any passat vaig tenir depressió, gràcies als medicaments i al llarg del temps vaig poder curar-me però fa pocs dies que noto com si tot hagués tornat a començar, no m'agradaria tornar a tenir una depressió ja que ho vaig passar molt malament encara que em sento igual de trista que abans, ploro a cada moment i els problemes familiars augmenten... No sé que fer, si tornar al metge o potser no es res. Ajuda!
InterPersonal

Hola Clara,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
El nostre cos és molt savi i sembla que t'està avisant que alguna cosa no acaba de funcionar. Sovint, quan hem passat per un trastorn, malaltia o situació complicada, el nostre cervell activa sistemes d'alarma. Són petites senyals que ens avisen que potser tornem a estar malament. A vegades són falses alarmes, però seria recomanable que tornéssis al metge i que et faci una bona valoració.
Tu mateixa ets conscients que amb la depressió és millor no jugar-hi, per tant, davant qualsevol símptoma, és preferible avaluar-lo i posar-hi el remei que necessites.
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat