Autoestima
Hola adolescents!
Fa 7 anys que va morir el meu avi i no he sortit del pou! Només he tingut que problemes, es com sino es tigues contenta amb la meva vida, intento canviar pero torno a començar, intento ser perfecta, algu que no soc jo! Desde fora sembla que estigui be! Pero mesta consumint per dintre! Em podrieu ajudar?
InterPersonal

Hoa TryingtobeHappy! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Com expliques , és dur acceptar les pèrdues tan importants com la d'un avi. Evidentment que hi ha una fase de dol, on hi ha tristesa, fins i tot ràbia i impotència, etc, fins a arribar a l'acceptació. De totes maneres, et recomano que parlis amb algu d'aquest tema ja que considero que set anys és massa temps per a no haver tancat aquest procés de dol. El teu avi va ser una persona molt important i ara has de poder-lo recordar però amb dolçura, sense tan patiment. Potser necessites un temps de suport, potser fins i tot professional per poder elaborar correctament aquesta pèrdua. Parleu amb els teus pares i planteja aquesta opció. Intenta trobar aquest suport, si a la primera no anés bé, busca algun altre adult: professor, monitor, etc. Ànims! Eli AUlet www.interpersonal.cat