Tinc un problema amb el menjar
Hola, tinc un problema amb el menjar i ja no se que fer. Fa un temps que he perdut la gana i el menjar em fa fastic. Arribo a casa amb molta gana i quan veig el menjar sem treu la gana. No se perque em passa aixo i estic preocupada... El meu pes no m'importa i mes igual guanyar pes, nomes que he agafat fastig al menjar i no se perque...
Laura Medrano

Hola SWF!
Per l'any amb que t'has registrat dedueixo que tens entre 16 i 17 anys i a aquesta edat no tenir gana no és habitual i encara menys si això ha sigut una cosa que ha canviat en tu.
Hi ha persones que són inapetents (que no tenen gaire gana), però aquestes persones ho són tota la vida. El que t'ha passat a tu és diferent perquè és des de fa poc temps i a més de que no tens gana dius que el menjar et fa fàstic. Realment això pot ser un problema ja que el aliments són essencials per a la vida i no pot ser que els hi agafis fàstic! És com si em dius que li has agafat fàstic a dormir... No pots viure sense dormir igual que no pots viure sense menjar.
Si realment veus que aquest rebuig cap als aliments és gran i inclús que cada vegada va a més, et recomanem que vagis al metge per a consultar-ho. Esperem que no sigui res greu, però hi ha algunes malalties i/o intoleràncies que es manifesten perdent la gana.
Has d'intentar frenar aquests pensaments que tens sobre els aliments i treure't del cap la idea de que et puguin fer fàstic. Si quan menges no et senten malament és possible que sigui un tema psicològic i potser necessites ajuda d'un professional.
Esperem que es solucioni ben aviat,
Laura Medrano