Ajuda amb els pares(++++++) :'(
Hola!
Jo desde ben petiteta que només m'importen els estudïs, i que desde que tinc memòria, i a més m'ho diuen els meus pares, que quant vaig començar a tenir memòria i sentit comú, i buenu, que m'enterava de les coses, que desde ben petita estic molt familiaritzada amb la fisica, ningú de la meva familia es res de fisica, així que a mi no em van fer créixer amb fisica, en la meva família així com "grups" grans de feina són de petits famosos (famosos, però tampoc tipo Justin Bieber, o Carlos Latre ni coses així) i de metges.
Bé, la cosa esque desde que vaig a l'escola només estudïo i estudïo per ser algú en la vida.. però.. en això.. els meus pares no m'entenen..
Ells amb 14 anys van començar a treballar, i abans dels 14 em diuen ells i els meus avis que mai es van enfocar en els estudis i que rarament feien els deures.
Així que no poden entendre com és la pressió que tinc que soportar.
Però, clar està, que tot això d'estudïs comença a classe, no?
Bé, la meva clase es una MERDA, així de clar, tota la gent es una inmadura de merda, que només els interesa tenir novio/a i anar-hi a la moda amb el Zara o amb els IPhone, que a classe no callen, els profes renyen i no callen, jo n'estic farta d'això, jo sóc una noia molt pacifica i amb molt autocontrol, però a classe m'han vingut molts atacs d'ansietat, i finsitot al del meu costat per la rabia el vaig agafar del coll perquè es calles. Sé que allò no va estar res bé, però tu, quin fart de la merda classe que em toca.
I el colegi al que vaig és privat, i s'he suposa que es paga per ESTUDIAR, no per fer el BURRO, en la meva clase 4 estan expulsats, un a un reformatori i 3 per traficació, i a més classes també.
Amb aquesta descripció suposo que ja et fas una idea..
Aquests septembre tinc que passar a Batx, així que suposo que els que vagin seràn més madurs i no tan nens, perque batx ja es opcional i només per els que volen estudiar.. espero que em toqui una bona classe :)
Parlant del Batx. (i amb això ja ve la pregunta) al batx que nesessito entrar és molt díficil d'entrar, i per entrar nessesito seguir com ara amb bones notes.
Això significa que tinc que estudiar :)
Jo avans cada dia estudiava, tant caps de setmana com al estiu, nadal... etc.
Però que passa, que els meus pares em renyen dient "Estudias demasiado, tendrias que salir a la calle, quedar con amigos, descansar, jugar, hacer cosas propias de tu juventud"
No tinc amics a Catalunya :) només a Andalucia perque sóc d'allà, si hi han faltes ho sento però encara no tinc molt bé les regles catalanes ortogràfiques xD
Doncs bé, ara només estudïo de dilluns a divendres, i el diumenge, el dissabte descanso o jugo a Legue of Legends amb els amics.
Aquí bé la cosa, ARA ELS MEUS PARES EM RENYEN PER DIVERTIRME I NO ESTUDIAR!
osigui que els passa xD, primer em renyen perque no em diverteixo, i ara em renyen per divertirme..
no ho entenc.. si jugués cada dia, doncs dius Vale, té rao. Però només jugo els dissabtes i alguns dies de festes. xD
Què em recomaneu? Com puc parlar amb ells.. o no sé.. esque ni jo mateixa entenc aquesta situació xD
Gracies <3
Elena Crespi

Hola Loli!
Doncs amb tot el que ens expliques, ens queda clar que ets una persona responsable. Per tant, això és el que els hi has de dir als teus pares. Tal i com ens has explicat a nosaltres.
Comenta'ls-hi que estàs intentant trobar l'equilibri entre estudiar suficient per poder aprovar els estudis i trobar la diversió que ells t'han recomanat. I així els hi demostraràs una vegada més que ets una persona responsable.
És important que no només estudiïs sinó que trobis aquest equilibri que et deia i mica en mica vagis coneixent gent a Catalunya perquè puguis anar creant el teu cercle d'amistats.
Espero que et vagi tot molt bé!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com