tinc por de que sigui una merda
holaa necessito ajudaa pliiss!!
aveure l'1 d'abril es el meu cumple i nose pk pero tinc la sensació de que serà una merda, faig 15 i vull que sigui super guai per tinc molta por pk m'espero el pitjor cumpleanys i nose pk.... espero que m'equivoqui pero estic totalment convençuda que serà aborrit i molt merda... pff estic fatal ajudeume sisiplau!!
gracieess us estimooo!!
Elena Crespi

Hola UberA!
Doncs dues coses importants:
-Si creus que serà una merda hi ha el perill que el teu pensament acabi fent que el dia sigui dolent
-Si esperes que sigui molt i molt fantàstic i poses les expectatives massa amunt potser el dia no arribarà tan amunt com esperes
I pensa que, realment, el dia el construiràs tu i la teva actitud serà crucial perquè sigui un bon dia. Fixa't en quines coses van sortint bé, fixa't en quines coses fas tu que surtin bé. Acompanya't de les persones que més t'estimen i, de ben segur, que el dia serà molt millor del que t'esperes...
Feliç aniversari avançat!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com