Tinc un problema
Hola em dic Marc i un amic de confiança em va dir que va trobar a una amiga meva posant-se dits per vomitar i vui parlar amb la meva amiga però nose com fer-ho sense passar vergonya i he pensat que podria dir-li a la seva millor amiga això i que parlessin elles o dir-li a la seva germana i que ella parles amb ella. Nose que fer per no quedar com un xivato perque alomillor el meu amic de confiança s'entera de que li he dit a algú i deixa de confiar en mi i estic molt preocupat desde el dia que m'ho va dir no soc el mateix. Que m'aconselles? li dic jo o algú de mes confiança?
InterPersonal

Bon dia Marc,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
En primer lloc volem dir-te que la teva amiga pot estar molt orgullosa de tenir un amic com tu que es preocupa tant pel seu benestar. El que et direm és que aquesta informació és necessari que la tingui un adult que la pugui ajudar.
Si vols pots parlar amb ella, tu o una altra persona, i dir-li en aquesta amiga vostra que parli amb un adult i que li expliqui el que li passa. Si veieu que la vostra amiga no vol parlar amb un adult, haureu de fer-ho vosaltres. Potser al principi s'enfada, però de ben segur que a la llarga sabrà que heu fet el millor per ella.
Aquests temes, és molt important que els pugui saber un adult, professors, família... algú que pugui tenir els recursos per poder-la ajudar i frenar aquesta situació.
Una abraçada!
www.consultajove.cat