................................................................................
Hola, fa molt temps que intento aprimar-me, pero no se controlar la quantitat d'aliment que he de menjar segons l'esport que faig. M'agradaria que em recomanèssiu alguna aplicació del mòbil per controlar les calories dels aliments i la quantitat d'esport que hauria de fer. Gràcies :)
Laura Medrano

Hola guapa!!
D'Apps per al mòbil n'hi ha moltíssimes i la veritat és que la majoria de vegades quan una persona comença a fer-les servir, al principi està molt motivat i compleix amb els consells que dóna, però als pocs dies es deixa de consultar i acaba per no servir de res.
Si realment estàs motivada per començar a seguir els consells d'una app, et podem recomanar una que es diu Nutriapp, però crec que és de pagament.
N'hi ha d'altres, però aquesta és la única que et podem recomanar perquè sabem que dona consells saludables i beneficiosos per a la salut. De fet la nostra recomanació és que passis de les app, ja que la millor forma és que un professional et recomani què pots fer tenint en compte la teva disponibilitat i situació personal. Per què no demanes consell al/la profe d'educació física? O al teu entrenador/a, si és que fas algun esport extra- escolar?
A nosaltres no ens agrada que us obsessioneu amb l'alimentació, i començar a comptar calories ho provocarà.
Un petó!
Laura Medrano