Impossible d'oblidar.
Bones, fa uns mesos em va deixar el meu ex-nòvio, al principi pensava que seria fàcil d'oblidar o que almenys el podria oblidar. Però, quan el veig a les festes majors o pel carrer torno a notar papallones a l'estómac, em torno a enamorar... A la vegada el vull oblidar per viure la vida però també m'imagino la vida al seu costat i és fantàstica. Que puc fer.
És veritat que si ha de tornar, tornarà, o el surto a buscar.
Val la pena seguir enamorada d'ell o que puc fer per oblidar.
Molts petons i abraçades, moltíssimes gràcies!
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Nosaltres no et podem dir quina decisió has de prendre, el que sí que et direm és que si ell va prendre la decisió de deixar la relació i no vol tornar-ho a intentar, hauràs de respectar la seva decisió i miris d'oblidar-lo.
Per tal d'oblidar-lo et recomanarem que intentis agafar distància. Parlem de 3 distàncies importants que ens ajuden a oblidar a una persona:
Distància física, intenta no coincidir amb ell, o fer-ho el mínim possible. Distància virtual, deixa de seguir-lo a les xarxes socials, no li miris les fotografies, les hores de connexió, etc. i per últim, la distància mental, que consisteix a deixar de centrar l'atenció amb ell i situar el focus en tu, en el teu dia a dia, en fer coses que t'agraden, estar amb els teus amics, etc.
Sabem que no és fàcil, però si aconsegueixes anar guanyant en aquestes distàncies, aconseguiràs oblidar-lo emocionalment, i així poder-lo recordar sense que et faci mal.
Molts ànims!
www.consultajove.cat